LogicMath

Rezultate concurs LogicMath 2018   AICI

Regulametul concursului interjudetean  ”LogicMath” 2018  poate  fi  descarcat de aici

REGULEMENTUL  CONCURSULUI hINTERJUDEŢEAN
de jocuri matematice şi logice pe calculator
”LogicMath” , editia a VI-a, 2018-2019
29 octombrie – 5 noiembrie  2018

Concursul se adresează copiilor  din ciclul primar care doresc să-şi verifice cunoştinţele lor matematice şi capacitatea lor de a raţionaliza în mod logic, prin jocuri pe calculator.

SCOPUL
Prin acest concurs ne propunem să încurajăm şi să atragem elevii în activităţi de formarea a competenţelor de gândire logică şi raţională.
PARTICIPANTI
La concurs pot participa preşcolari şi elevi din ciclul primar din şcolile din judeţ.
Concursul este organizat pe următoarele categorii de vârsta :

clasa 0, clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a.

SECTIUNI
– participare directa
– participare online
CERINTE participare directa:
Pentru elevii din județul Vaslui și alte județe limitrofe
Concursul constă în rezolvarea unor cerinţe impuse de anumite jocuri matematice sau logice pe calculator într-un timp dat, jocuri din reţeaua Internet sau din alte surse.
Elevii vor fi prezenţi la Palatul Copiilor Vaslui , în laboratorul de informatică după un anumit program stabilit de comun acord cu cadrele didactice coordonatoare în perioada 29 octombrie – 5 noiembrie 2018
Elevilor li se va prezenta un joc pe care îl vor juca 15-20 min, pentru a se acomoda cu acel joc.
Apoi vor participa la concursul efectiv în care vor juca acelaşi joc timp de 10 minute.
Elevii vor fi clasaţi în funcţie de punctajul / scorul obţinut.
Pentru participare la concurs cadru didactic coordonator va completa fişa de înscriere din anexă şi o vor trimite pe adresa de e-mail aurelia.tonita@gmail.com până pe data de 25 octombrie 2018.
La concurs pot participa maxim 10 elevi / cadru didactic.
CERINTE participare online:
Pentru elevii care nu se pot prezenta la Palatul Copiilor Vaslui ( pentru elevii din alte județe)
Concursul constă în rezolvarea unor cerinţe impuse de anumite jocuri matematice sau logice pe calculator într-un timp dat, jocuri din reţeaua Internet sau din alte surse.
Elevii vor fi prezenţi la Palatul Copiilor Vaslui , în laboratorul de informatică după un anumit program stabilit de comun acord cu cadrele didactice coordonatoare în perioada 29 octombrie – 5 noiembrie 2018.
Elevilor li se va prezenta un joc pe care îl vor juca 15-20 min, pentru a se acomoda cu acel joc.
Apoi vor participa la concursul efectiv în care vor juca acelaşi joc timp de 10 minute.
Elevii vor fi clasaţi în funcţie de punctajul / scorul obţinut.
Pentru participare la concurs cadru didactic coordonator va completa fişa de înscriere din anexă şi o vor trimite pe adresa de e-mail aurelia.tonita@gmail.com până pe data de  25 octombrie 2018.
Concursul efectiv (cele 10 minute de joc) va fi filmat de cadru didactic coordonator astfel încât să apară explicit pe film chipul elevilor și mai ales scorul afișat pe ecranul calculatorului. Apoi filmul și un tabel, ca cel de mai jos, va fi trimis prin email la adresa aurelia.tonita@gmail.com în cel mult 24 de ore de la data concursului.
La concurs pot participa maxim 10 elevi / cadru didactic.

Nr.

crt.

Școala Nume  profesor Numele şi prenumele

elevului

Clasa Scorul obținut
1.
2.
3.
4.
5.

DIPOZIŢII FINALE
Clasificarea se va face în funcție de scorul obținut pe clase.
Rezultatele concursului vor fi afişate pe adresa de facebook a cercului de matematica distractivă informatica de la Palatul Copiilor Vaslui – Cercul Mate-info Vaslui
Informaţii suplimentare la email: aurelia.tonita@gmail.com

Fisa de Înscriere
la
Concursul interjudeţean
„LogicMath” 2018-2019
organizat de Palatul Copiilor Vaslui,

Instituţia  şcolara……………………………………….

Numele şi prenumele îndrumătorului: ………………..
e-mail contact ……………… telefon de contact…………………..
Elevi participanţi:

 

Nr.

crt.

Numele şi prenumele

elevului

Clasa
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Data si ora in care cadrul didactic coordonator poate participa la concurs (in perioada 29 octombrie – 5 noiembrie 2018)………………………………
Sunt de acord cu regulamentul concursului.

Semnătura cadrului didactic,
prof.

PALATUL  COPIILOR  VASLUI

CONCURS  INTERJUDETEAN  LOGICMATH

29 OCTOMBRIE – 5 NOIMEBRIE 2018

TABEL  PREZENTA

 

DATA ORA CLASA SCOALA PROFESOR
LUNI

29 OCTOMBRIE 2018

Ora  9.30-10.30 Clasa 0 si clasa 3 Scoala Todiresti BARBOSU  L.

CARLESCU  P.

Ora 10.30 -11.00 2 MANOLE  CRINA
Ora 11.00 -11.30 0 2 HOLBAN
Ora 11.30 – 12.00 2 2 AGAPE
Ora 12.00 -12.30 1 3 OLARU
Ora 12.30 – 13.00 1 PC VASLUI
Ora 13.00 – 13.30 2 2 Lupu
Ora 13.30 – 14.00
Ora 14.00 – 14. 30
Ora 14.30 – 15.00
MARTI

30 OCTOMBRIE 2018

Ora  10.00-10.30 2 SCOALA 5 RAIZU
Ora 10.30 -11.00 0 5 BORCAN
Ora 11.00 -11.30 3 8 VALEANU
Ora 11.30 – 12.00
Ora 12.00 -12.30
Ora 12.30 – 13.00
Ora 13.00 – 13.30
ORA 16.00 PC  BUZAU
MIERCURI

31 OCTOMBRIE 2018

Ora  10.00-10.30 2 PC VASLUI
Ora 10.30 -11.00 4 5 BUGULET
Ora 11.00 -11.30 4 5 GHERASE
Ora 11.30 – 12.00 4 3 PULPAN
Ora 12.00 -12.30 4 5 ANDRUNACHE
Ora 12.30 – 13.00
Ora 13.00 – 13.30 4 3 ADAM
JOI

1  NOIEMBRIE

SAMBATA

3 NOIEMBRIE

Ora  9.30 -12.00 PC  FOCSANI
LUNI

5 NOIEMBRIE

Ora 11.00 -11.30 3 5 CIRLESCU
Ora 11.30 – 12.00 4 5 STEFANITA
Ora 12.00 -12.30
Ora 12.30 – 13.00
Ora 13.00 – 13.30 0 8 GHERASIM
Ora 13.30 – 14.00 0 8 CARSTEA
Ora 14.00 – 14. 30 4 SCOALA 2 ANDONE
MIERCURI

7 NOIEMBRIE

Ora 9.00 – 10.00 3 10 TABACARU

GRADINARU

Ora 13.30 – 14.00 PC  BRASOV

REZULTATE LA CONCURS  LOGICMATH 2019

clasa  pregatitoare

clasa a I-a

clasa a II-a

clasa a III-a

clasa a IV-a

 

 

http://sorinborodi.ro/Functii/_Lectie_functii.html

 

Culegere  de   probleme  clasa 5

Culege  de  probleme  clasa 6

Culegere  de  probleme  clasa 7

Variante  EN  – 1- 50 

Reclame