LogicMath

Concurs LogicMath 2023

Rezultate concurs LogicMath – faza natională

REZULTATE LOGICMATH 2023 28 mai nationala trimis

Adeverinta organizare, pentru partenerii din tara – adeverinta organizare logicmath 2023

Adeverinta schimb de experienta pentru partenerii din tara – adeverinta schimb de experienta logicmath 2023

Regulamentul Concursului LogicMath 2023

regulament-concurs-logicmath-2023

Formular de inscriere concurs LogicMath 2023

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegDpPiz2q14oXLw1LNvFKNQidgW6XTNAkWStVKwuYbvw595A/viewform?usp=sf_link

Tabelul inscrieri va fi completat periodic

Inscriere concurs LogicMath 2023 20 apr

Concurs LogicMath 2022

Rezultate Concurs LogicMath 2022

Rezultate clasa 0 site

Rezultate clasa 1 site

Rezultate clasa 2 site

Rezultate clasa 3 site

Rezultate clasa 4 site

Rezultate clasa 5-6 site

protocol logicmath 2022 001 Protocol de colaborare

Va rog sa tipariti variantele nesemnate ale acordului de parteneriat pentru anul 2022 si 2023  Protocol_sc logicmath 2023  si   Protocol_sc logicmath 2022,  pe care sa le semnati si scanati (sau poza) si sa le trimiteti pe adresa concursului – aurelia.tonita@gmail.com

Daca doriti si adeverinta cu schimbul de experienta adeverinta schimb de experienta logicmath 2022

Va multumesc

Rezultate faza nationala concurs LogicMath 2022

In curand

Pentru inscriere completati formularul

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScsyq0CrlyA3LdbNpefjSjXLx8odhXFDZ0yhkDlH_8bnUOGrw/viewform?usp=sf_link

Regulamentul Concursului de jocuri matematice pe calculator LogicMath 2022

regulament-concurs-logicmath-2022-1 – 15 mai 2022-de trimis

regulament-concurs-logicmath-2022-1 - 15 mai 2022-de trimis_page-0001

Rezultate LogicMath – faza locală – NOU

TABEL LOGICMATH 2021 fara palat – site pdf

Elevii  cu galben vor putea participa la faza interjudețeana.

Prograri concurs mai 2021 

5 mai 2021 – ora 10.45 , 13.15, 15.00 si 16.00 – PC Constanta

5 mai 2021 – ora 14 – Scoala 3 Vaslui  – clasa 1

6 mai 2021 – ora 11 – Scoala 22 Galati  – clasa 4

6 mai 2021 – ora 13 – PC Constanta

6 mai 2021 – ora 13.30 – Scoala 3 Vaslui – clasa 3

6 mai 2021 – ora 14.30 – PC Buzau

6 mai 2021 – ora 15 – PC Constanta

7 mai  2021 – ora 14 si ora 16 – CC Tg Ocna

7 mai 2021 – ora 13.30 si ora 15.15 – PC Constanta

10 mai 2021 – ora 13.30  PC Alexandria -Turnu Magurele

10 mai 2021 – ora 14. 30 PC Brasov

10 mai 2021 – ora 18 – Scoala A. Panu Husi – clasa 1

11 mai 2021 – ora 10 – Scoala 5 Vaslui – clasa 4

11 mai 2021 – ora 12 PC Alexandria -Turnu Magurele

11 mai 2021 – ora 14 – Scoala 8 Vaslui – clasa 2

11 mai 2021 -ora 15 – Școala 8 Vaslui – clasa 0

12 mai 2021 – ora 11 – Scoala 2 Vaslui – clasa 4

12 mai 2021 – ora 12.00 – Școala 8 Vaslui clasa 3

12 mai 2021 – ora 13.30 – Scoala Turnu Magurele – clasa 3

12  mai 2021 – ora 14 – Scoala 3 Vaslui – clasa 2

12 mai 2021 – ora 14.30 – Scoala 5 Vaslui – clasa 4

12 mai 2021 – ora 15 – Scoala I Radu Barlad – clasa 3

12 mai 2021 – ora 16 – Scoala 7 Petrosani – clasa 4

12 mai 2021 – ora 17 – Scoala A. Panu Husi – clasa 3

13 mai 2021 – ora 13.15 – PC Botosani

13 mai 2021 ora 14.30 PC Focsani

13 mai 2021 – ora 14.30 – CC Copsa Mica – clasa 2

13 mai 2021 – ora 16 – PC Constanta

14 mai 2021  ora 13.00 PC Constanta

14 mai 2021  ora 13.30 Scoala 3  Vaslui – clasa 2

15 mai 2021 – ora 10 – Scoala Protopopesti

REGULAMENTUL   CONCURSULUI   INTERJUDEŢEAN  ONLINE

de  jocuri  matematice pe  calculator

”LogicMath” , ediția a VI-a

12 – 29  aprilie  2021

sau  1-15  mai 2021

Concursul  se  adresează   copiilor din  ciclul  primar  care doresc  să-şi  verifice  cunoştinţele  lor  matematice şi  capacitatea  lor  de a raţionaliza  în  mod  logic,  prin  jocuri  pe  calculator.

Pentru inscriere la concursul de jocuri matematice pe calculator profesorul coordonator va completa ori una din fisele de mai jos si le va trimite pe adresa de mail – aurelia.tonita@gmail.com

Fisa de inscriere docx concurs LogicMath 2021

sau va completa formularul de mai jos

Formular de inscriere concurs LogicMath 2021

SCOPUL

Prin acest concurs ne propunem să încurajăm  şi să atragem elevii  în activităţi de formarea a competenţelor de gândire logică şi raţională.

PARTICIPANTI

La concurs pot participa preşcolari şi elevi  din ciclul primar din şcolile din țară. Concursul este  organizat  pe următoarele  categorii de vârsta :  clasa I, clasa a II-a, clasa  a III-a, clasa a IV-a.

DESFĂȘURAREA CONCURSULUI

Concursul  constă  în  rezolvarea  unor cerințe  impuse de anumite  jocuri  matematice  pe  calculator  într-un timp  dat. Concursul va ava o etapă pe clasă, o etapă locală /pe municipiu și etapa interjudețeană.  Concursul se va desfășura online prin întâlniri cu elevii și profesorul lor coordonator, pe meet sau alte aplicații de întâlniri audio – video online. Pentru a putea participa la concurs elevii trebuie să aibă un calculator, laptop, tabletă sau telefon cu ajutorul cărora vor putea participa la întâlnirea audio-video și trebuie să aibă cameră și microfon, deoarece la concurs elevii  vor trebui să deschidă camera și microfonul.

La etapa pe clasă pot participa toți elevii dintr-o clasă.

Concursul se va desfășura online prin întâlniri cu elevii și profesorul lor coordonator, pe meet sau alte aplicații de întâlniri audio – video online.Întâlnirea va fi planificată de organizatori împreună cu profesorul coordonator al elevilor,  în perioada 12- 25 aprilie  2021 sau 1-15 mai 2021.    La etapa pe clasă, în cadrul întâlnirii, organizatorul se va prezenta un joc de matematică, după care organizatorul va indica adresa (link-ul) unde elevii vor găsi jocul, elevii vor accesa acea adresă (link) vor juca jocul timp de 10 -15 minute să se acomodeze cu cerințele din joc, eventual să se poată rezolva unele probleme de conexiune sau comunicare.   Apoi, în cadrul aceleași întâlniri, va începe concursul efectiv care se va desfășura în stil campionat adică: copii participă la concurs în grupe de câte 10 elevi. Din cei 10 elevi din fiecare grupă  se vor alege elevii care au obținut primele 3 locuri și vor concura între ei, astfel se vor califica pentru etapa locală doar primii 5 elevi din clasă.     La concurs elevii vor avea în permanență camera și microfonul deschis.

La etapa interjudețeană vor participa  elevii clasați pe primele 5 locuri de la etapa pe clasa.

Concursul se va desfășura online prin întâlniri cu elevii (dacă doresc pot participa și profesorii coordonatori), pe meet sau alte aplicații de întâlniri audio – video online. Întâlnirea va fi planificată de organizatori împreună cu profesorii coordonatori al elevilor,  în perioada 16 – 31 mai 2021.     La etapa interjudețeană, în cadrul întâlnirii, organizatorul se va prezenta un joc de matematică, după care organizatorul va indica adresa (link-ul) unde elevii vor găsi jocul, elevii vor accesa acea adresă (link) vor juca jocul timp de 10 -15 minute să se acomodeze cu cerințele din joc, eventual să se poată rezolva unele probleme de conexiune sau comunicare.        Apoi, în cadrul aceleași întâlniri, va începe concursul efectiv care se va desfășura în stil campionat adică: copii participă la concurs în grupe de câte 10 elevi. Din cei 10 elevi din fiecare grupă  se vor alege elevii care au obținut primele 3 locuri și vor concura între ei, astfel  vor putea fi departajați elevii cei mai buni.

Pentru participare la concurs regulamentul va fi trimis pe adresa de email a unităților școlare. Cadru didactic, care dorește ca elevii pe care-i coordonează să participe la concurs, va populariza concursul în rândul elevilor săi.       Pentru participare la concurs cadru  didactic  coordonator  va completa fişa de înscriere din prezentul regulament  şi o va trimite pe adresa de e-mail  aurelia.tonita@gmail.com   până  pe  data  de  1 mai  2021, în fișa de înscriere cadru didactic trebuie să menționeze data si ora la care va avea loc întâlnirea – concurs, dar și o adresă de email / telefon unde va putea fi contactat.

DIPOZIŢII  FINALE

Toți copii  vor  primi diplome de participare, diplomele vor fi trimise în format electronic la adresa de email indicată de profesorii coordonatori în fișa de înscriere.

Se vor acorda premiul I , premiul II, premiul III și 5 mențiuni pentru fiecare etapă.

Diplomele elevilor și adeverințele de participare a  profesorilor coordonatori vor fi trimise în format electronic la adresa de email indicată de profesorii coordonatori în fișa de înscriere.

Rezultatele concursului vor fi afişate pe adresa de facebook a cercului de matematica distractivă informatica de la Palatul Copiilor  Vaslui – Cercul Mate-info Vaslui si pe blogul concursului https://concursuripcvaslui.wordpress.com/logicmath/

Informaţii suplimentare la   email: aurelia.tonita@gmail.com

Rezultate Concurs LogicMath 2019 – clasa 0

Rezultate Concurs LogicMath 2019 – clasa 1

Rezultate Concurs LogicMath 2019 – clasa 2

Rezultate Concurs LogicMath 2019 – clasa 3

Rezultate Concurs LogicMath 2019 – clasa 4

Regulamentul concursului interjudetean  ”LogicMath” 2019  poate  fi  descarcat de aici

REGULEMENTUL  CONCURSULUI  INTERJUDEŢEAN
de jocuri matematice şi logice pe calculator
”LogicMath” , editia a VII-a, 2019
18-24 noiembrie 2019

Concursul se adresează copiilor  din ciclul primar care doresc să-şi verifice cunoştinţele lor matematice şi capacitatea lor de a raţionaliza în mod logic, prin jocuri pe calculator.

SCOPUL
Prin acest concurs ne propunem să încurajăm şi să atragem elevii în activităţi de formarea a competenţelor de gândire logică şi raţională.
PARTICIPANTI
La concurs pot participa preşcolari şi elevi din ciclul primar din şcolile din judeţ.
Concursul este organizat pe următoarele categorii de vârsta :

clasa 0, clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a.

SECTIUNI
– participare directa
– participare online
CERINTE participare directa:
Pentru elevii din județul Vaslui și alte județe limitrofe
Concursul constă în rezolvarea unor cerinţe impuse de anumite jocuri matematice sau logice pe calculator într-un timp dat, jocuri din reţeaua Internet sau din alte surse.
Elevii vor fi prezenţi la Palatul Copiilor Vaslui , în laboratorul de informatică după un anumit program stabilit de comun acord cu cadrele didactice coordonatoare în perioada 18-24 noiembrie 2019
Elevilor li se va prezenta un joc pe care îl vor juca 15-20 min, pentru a se acomoda cu acel joc.
Apoi vor participa la concursul efectiv în care vor juca acelaşi joc timp de 10 minute.
Elevii vor fi clasaţi în funcţie de punctajul / scorul obţinut.
Pentru participare la concurs cadru didactic coordonator va completa fişa de înscriere din anexă şi o vor trimite pe adresa de e-mail aurelia.tonita@gmail.com până pe data de 15 noiembrie 2019.
La concurs pot participa maxim 10 elevi / cadru didactic.
CERINTE participare online:
Pentru elevii care nu se pot prezenta la Palatul Copiilor Vaslui ( pentru elevii din alte județe)
Concursul constă în rezolvarea unor cerinţe impuse de anumite jocuri matematice sau logice pe calculator într-un timp dat, jocuri din reţeaua Internet sau din alte surse.
Elevii vor fi prezenţi la Palatul Copiilor Vaslui , în laboratorul de informatică după un anumit program stabilit de comun acord cu cadrele didactice coordonatoare în perioada 18-24 noiembrie 2019.
Elevilor li se va prezenta un joc pe care îl vor juca 15-20 min, pentru a se acomoda cu acel joc.
Apoi vor participa la concursul efectiv în care vor juca acelaşi joc timp de 10 minute.
Elevii vor fi clasaţi în funcţie de punctajul / scorul obţinut.
Pentru participare la concurs cadru didactic coordonator va completa fişa de înscriere din anexă şi o vor trimite pe adresa de e-mail aurelia.tonita@gmail.com până pe data de  15 noiembrie 2019.
Concursul efectiv (cele 10 minute de joc) va fi filmat de cadru didactic coordonator astfel încât să apară explicit pe film chipul elevilor și mai ales scorul afișat pe ecranul calculatorului. Apoi filmul și un tabel, ca cel de mai jos, va fi trimis prin email la adresa aurelia.tonita@gmail.com în cel mult 24 de ore de la data concursului.
Informaţii suplimentare la email: aurelia.tonita@gmail.com

http://sorinborodi.ro/Functii/_Lectie_functii.html

Rezultate concurs LogicMath 2018   AICI

Culegere  de   probleme  clasa 5

Culege  de  probleme  clasa 6

Culegere  de  probleme  clasa 7

Variante  EN  – 1- 50 

Publicitate